Angrerett

Du har angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du  som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14  dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Du kan velge selv hvordan  du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du gjør  dette skriftlig. 

Kjøpet kan ikke angres dersom du har brutt forseglingen på produkter til  personlige pleier, undertøy og liknende. 

Du er selv ansvarlig for trygg retur av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt  og ta vare på kvittering for frakt. 

Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av  bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller  funksjon. (jf. angrerettloven §25). 

Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale med  faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis  du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet  fra opprinnelig faktura når du betaler. Har du betalt med Vipps, er det fint om du  skriver kontonummer på angrerettskjemaet eller sender det til oss på mail. 

Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets  nettsider: 

http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/