Handelsbetingelser
Parter
Selger er 4knits AS
Bygdøy Allè 56 C, 0265 Oslo
kundeservice.ctmh@4knits.com
+47 901 54 977
Organisasjonsnummer 979 584 296
Betaling
Samtlige priser i nettbutikken er oppgitt i NOK inkl. mva.
Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.
Du får tre betalingsalternativer når du handler hos oss:
Betaling med Visa / Mastercard gjennom Nets
Når du betaler med kort reserveres beløpet på ditt betalingskort frem til bestillingen din sendes fra oss.
Klarna faktura
I samarbeid med Klarna Bank AB, tilbyr vi faktura og delbetaling. Ved å bruke Klarna som betaling, godtar du Klarna sine vilkår og bruk. Se vilkår for Klarna her: https://www.klarna.com/no/vilkar/
Klarnas betalingsmetoder
I samarbeid med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, tilbyr vi følgende betalingsmetoder. Betalingen går alltid direkte til Klarna.
- Faktura: Forfallsdato er standard 14 dager fra tidspunktet varene er sendt ut. Faktura vilkårene finner du i Klarna sine brukervilkår.
- Konto: Klarna Konto er en rammekreditt fra Klarna som gir forbrukere mulighet til å betale sine kjøp i månedlige avdrag. Mer informasjon om Klarna Konto, samt alminnelige fakturavilkår og standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt finner du i Klarna sine brukervilkår.
På https://www.klarna.com/no/vilkar/ finner du mer informasjon om Klarna, og her kan du lese brukervilkårene deres. Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.
Vipps
VIKTIG: Når du betaler i vipps er det viktig at du fullfører betalingen i vinduet, ellers avbrytes betalingen.
Trykk på ikonet "Betal med Vipps", legg inn telefonnummer og trykker "neste". Da går det en melding til din Vipps app, åpne appen og bekrefter betalingen.
Leveringsmetoder
Posten / Bring
Fri frakt på alle ordre over 2500 kr. Når du handler hos oss vil du få tilsendt bestillingen din gjennom Posten/Bring.
Merk at ved en eventuell retur, må sender sende til oss via Posten/Bring. Vi aksepterer ikke Helt Hjem.
Leveringstid
Leveringstiden er normalt 2-5 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.
Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr.
Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.
Reklamasjon
Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og / eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.
Ved reklamasjon sender du mail til oss på kundeservice.ctmh@4knits.com slik at vi kan sende deg reklamasjons skjema. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner.
Angrerett, bytte og retur
Vi har utvidet bytterett på julegaver til 15.januar 2024
Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Vedlagt alle ordinære bestillinger følger angrerettskjema, som må fylles ut. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen sendes i retur i sin originale emballasje.
Ved kjøp under 2500kr det blir belastet et returgebyr på 90kr.
Returadresse er:
4Knits AS
Surstoffveien 5, 0661 Oslo
Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt, herunder undertøy (slip basic, sokker o.l)
Bytte
Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss er det fint om du sender oss en mail på kundeservice.ctmh@4knits.com. Ved bytte til varer med ulik pris ber vi deg legge inn ny bestilling på nettbutikken og vi vil refundere pengene for produktet du returnerer til oss.
Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer.
Tilbakebetaling
Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 14 dager fra vi mottar din retur.
Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet når du la inn bestillingen.
Dersom du har benyttet faktura, oppdaterer vi fakturaen din med det samme vi mottar din retur. Har du allerede betalt fakturaen din, vil Klarna tilbakebetale beløpet til din konto.
Vi tar følgende forbehold
Varen kan være utsolgt - din ordre vil da bli kansellert og du vil få beskjed om dette
Farger kan avvike i virkeligheten fra bildene på nettsiden
Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk
Våre kundedata oppbevares etter norsk lov, og vil ikke bli delt med/solgt til en tredje part. 4knits AS er ansvarlig for kredittkorttransaksjoner gjort gjennom denne nettsiden.
Tekst og bilder tilhører 4knits AS. Vi ber om at tekst og bilder ikke kopieres uten tillatelse. Ved repost på Instagram/Facebook skal bildene tydelig merkes med #closetomyheartby4knits @closetomyheartby4knits
RETURNERES TIL
Selger: 4Knits AS
Returadresse: 4Knits AS, Surstoffveien 5, 0661 Oslo
E-post: kundeservice.ctmh@4knits.com
- Ved reklamasjon, vennligst ta kontakt med kundeservice på kundeservice.ctmh@4knits.com
- Merk at dette skjema må være vedlagt returen din for at returen skal kunne aksepteres.
- Alle felter må være utfylt – vennligst bruk blokkbokstaver
- Dersom du ønsker å bytte til annen farge eller størrelse anbefaler vi å legge inn ny bestilling, så er du sikker på at det du ønsker deg ikke blir utsolgt.
- Dersom du ønsker veiledning før bytte, vennligst kontakt kundeservice på kundeservice.ctmh@4knits.com, vi er glade for å hjelpe!
- Tilbakebetaling ved retur: Beløp for den aktuelle varen tilbakeføres deg når vi mottar returen. Et forsendelses- og håndteringsgebyr pålydende kroner 90 vil bli fratrukket dette beløpet.
DITT ANSVAR VED INNSENDELSE AV RETUR
- Se til at det aksepteres retur av bestillingen din.
- Alle felter i skjema må være fylt ut.
- Varen kan være prøvd på, men må ellers være ubrukt
- Varen må være uskadet
- Alle merkelapper må være på og intakt
- Varen må ligge i original emballasje og emballasjen må være intakt
- Plagget må være brettet sammen, det må ikke være krøllet
- Om du er usikker på noe, ta kontakt med kundeservice på kundeservice.ctmh@4knits.com
ØVRIG INFORMASJON OM ANGRERETT
- Se all informasjon om bruk av angreretten hos closetomyheart.no i henhold til angrerettloven på closetomyheart.no/pages/angrerett