Reklamasjon & Retur

RETURNERES TIL

Selger: 4Knits AS

Returadresse: 4Knits AS, Surstoffveien 5, 0661 Oslo

Last ned returskjema her: LAST NED 

E-post: kundeservice.ctmh@4knits.com

 

  • Ved reklamasjon, vennligst kontakt kundeservice.
  • Merk at dette skjema må være vedlagt returen din for at returen skal kunne aksepteres.
  • Alle felter må være utfylt – vennligst bruk blokkbokstaver
  • Dersom du ønsker å bytte til annen farge eller størrelse anbefaler vi å legge inn ny bestilling, så er du sikker på at det du ønsker deg ikke blir utsolgt.
  • Dersom du ønsker veiledning før bytte, vennligst kontakt kundeservice på kundeservice.ctmh@4knits.com, vi er glade for å hjelpe!
  • Tilbakebetaling ved retur: Beløp for den aktuelle varen tilbakeføres deg når vi mottar returen. Et forsendelses- og håndteringsgebyr pålydende kroner 99 vil bli fratrukket dette beløpet. Gebyr tilkommer ikke ved bytte.


DITT ANSVAR VED INNSENDELSE AV RETUR

  • Se til at det aksepteres retur av bestillingen din. 
  • Alle felter i skjema må være fylt ut.
  • Varen kan være prøvd på, men må ellers være ubrukt
  • Varen må være uskadet
  • Alle merkelapper må være på og intakt
  • Varen må ligge i original emballasje og emballasjen må være intakt
  • Plagget må være brettet sammen, det må ikke være krøllet
  • Om du er usikker på noe, ta kontakt med kundeservice på kundeservice.ctmh@4knits.com

 

ØVRIG INFORMASJON OM ANGRERETT

  • Angreretten fastslår at du som forbruker har rett til å angre et kjøp innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne mottok en vare via fjernkjøp.
  • Se all informasjon om bruk av angreretten hos closetomyheart.no i henhold til angrerettloven på closetomyheart.no/pages/angrerett



Reklamasjon

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og / eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil. 

Ved reklamasjon sender du mail til oss på kundeservice.ctmh@4knits.com slik at vi kan sende deg reklamasjons skjema. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner.
 

Angrerett, bytte og retur

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Vedlagt alle ordinære bestillinger følger angrerettskjema, som må fylles ut. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen sendes i retur i sin originale emballasje. 

Kunden dekker selv porto ved retur, pålydende 99 kroner. 

Returadresse er:
4Knits AS
Surstoffveien 5, 0661 Oslo

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt, herunder undertøy (slip basic, sokker o.l)

 

Bytte 

Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss er det fint om du sender oss en mail på kundeservice.ctmh@4knits.com. Ved bytte til varer med ulik pris ber vi deg legge inn ny bestilling på nettbutikken og vi vil refundere pengene for produktet du returnerer til oss.


Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. 

Tilbakebetaling

Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 14 dager fra vi mottar din retur.

Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet når du la inn bestillingen. 
Dersom du har benyttet faktura, oppdaterer vi fakturaen din med det samme vi mottar din retur. Har du allerede betalt fakturaen din, vil Klarna tilbakebetale beløpet til din konto.